Ha a konverziónöveléséről van szó, mindannyian tudjuk, hogy ez nem csak időigényes, hanem rengeteg energiát is felemészt, amit valószínűleg szívesebben hasznosítanánk a vállalkozásunk egyéb területein.
Szerencsére az elmúlt néhány év jelentős változást és innovációt hozott, amelynek következtében a konverziónövelés jóval egyszerűbbé vált. Az egyik ilyen például a push értesítések használata, amely remekül áthidalja a felhasználók elkötelezettsége terén fennálló hiányosságokat azáltal, hogy gyorsan szállít releváns és használható tartalmat, legyen az promóciós vagy pusztán csak tájékoztató jellegű.
Ez azonban még nem minden. Ahhoz, hogy a konverzió létre is jöjjön, meg kell találni a módját, hogyan lehet hatékonyan felhasználni ezeket az értesítéseket. A mai cikkünkben pedig ehhez fogunk némi segítséget nyújtani.
Viselkedés alapú push értesítések használata
A felhasználók általában többféle műveletet hajtanak végre, miközben a webhelyünkön böngésznek, és ezek a vásárlói magatartások remekül hasznosíthatók a push értesítések elkészítéséhez. Ehhez csupán annyit kell tennünk, hogy az elemzések segítségével a látogatókat a preferenciáik alapján szegmentáljuk, és ezáltal olyan hatásos tervet hozhatunk létre, amely minden vásárlási döntést befolyásoló demográfiai jellemzőt figyelembe vesz
Küldjünk célzott, személyre szabott üzeneteket!
Ha céltalanul bombázzuk értesítésekkel a felhasználókat, akkor jó eséllyel elveszítjük majd őket. Küldjünk helyette inkább személyre szabott üzeneteket, amelyeknek köszönhetően kapcsolatba lépnek a vállalkozásunkkal, és kialakul a bizalmuk a márka iránt! De a push értesítések akár arra is tökéletesek lehetnek, hogy a korábban elveszített látogatókat visszatérésre ösztönözzük.
Végül kísérjük figyelemmel a kampányunk eredményeit!
Bár a push értesítések nagyszerű eszközök, de csak akkor fogják elősegíteni a konverziónövelést, ha a megfelelő stratégiát alkalmazzuk a használatukra. Erről azonban csak úgy győződhetünk meg, ha időt szánunk a kampányunk eredményeinek elemzésére, és ha nem azokat a számokat látjuk, amelyeket eredetileg vártunk, akkor érdemes fontolóra venni a felhasználók újraszegmentálását, kreatívabb üzenetek küldését vagy új módszerek bevezetését.